Servicii oferite
Gama de servicii este variata:
Contabilitate Arad
Evidenta financiar-contabila
- Evidenţa financiar - contabilă
- organizarea contabilităţii în conformitate cu normele legale în vigoare;
- ţinerea contabilităţii conform principiilor contabilităţii şi a tuturor prevederilor legale;
- operare documente primare întocmite de beneficiar;
- evidenţa analitică şi sintetică furnizori, clienţi;
- evidenţă mijloace fixe, calculul amortizării;
- întocmire Jurnal Cumpărări, Jurnal Vânzări;
- întocmirea balanţei de verificare şi a balanţelor analitice;
- întocmirea jurnalelor contabile prevăzute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
- calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderilor, după caz, întocmirea declaraţiilor în termenele legale;
- calculul impozitului pe dividende, întocmirea declaraţiilor privind impozitul pe dividende;
- calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice şi juridice nerezidente;
- întocmirea decontului de TVA;
- întocmirea raportării semestriale;
- întocmirea altor situaţii sau rapoarte cerute de legislaţia în vigoare;
- întocmirea statelor de salarii pentru angajaţi şi calcularea contribuţiilor generate din aceste operaţii;
- întocmirea declaraţiilor lunare privind calculul următoarelor contribuţii:
- contribuţii la bugetul asigurărilor sociale de stat
- contribuţii la bugetul asigurărilor sociale de sănătate
- contribuţii la bugetul asigurărilor pentru şomaj
- contribuţii la bugetul de stat
- alte contribuţii prevăzute de lege
- întocmirea fişelor fiscale;
- întocmirea şi înregistrarea declaraţiilor privind obligaţiile de plată la bugetul asigurărilor pentru şomaj în situaţia în care clientul beneficiază de subvenţii pentru salariaţi;
- elaborarea şi punerea în aplicare a procedeelor contabile şi a planului de conturi adaptat societăţii în baza şi cu respectarea normelor generale;
- instruirea personalului privind modul de întocmire şi circuitul documentelor primare;
- instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plată (ordine de plată, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum şi de întocmire a acestora;
- întocmirea ordinelor de plată de trezorerie aferente viramentelor către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul asigurărilor sociale de sănătate, bugetul asigurărilor de şomaj, etc.;
- relaţia cu banca (depunere şi ridicare documente, ridicare extrase de cont, depunere numerar);
- informarea periodică a conducerii asupra situaţiei economico-financiare a societăţii;
- informarea permanentă şi în timp util a conducerii societăţii privind reglementările din domeniul fiscal şi financiar-contabil;
- informări periodice privind schimbările legislaţiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;